lussekatter

igår kväll så blev det lite mindre plugg än tänkt och lite mer bak. Jag och Rami eller ja mest jag satte igång och bakade lussekatter. Det är ju trots allt första advent och snart lucia så jag var ju tvungen. Men det är faktiskt ganska svårt att baka när man har en man som gärna smakar på degen eller snarare äter upp den och tappar bort ogräddade lussekatter.
Men det gick bra trots att en och en halv påse redan är slut. Men vad ska man göra. Man kan inte låta bli att tycka om honom ändå. Men jag säger då att lussekatter med kesella är mycket saftigare än utan. Men saffran är rena rånet däremot. Inte riktigt okej. Tur att man bara gör dom en gång om året då.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Fina kusar! Jag ser att du har gjort en riktig katt också. Kram!

2010-12-01 @ 06:55:51
Postat av: Pappa

snyggt

2010-12-01 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0