Över staden

Mörkret ligger över staden och grisarna sover. Så här tidigt är det man måste gå upp om man ska få något vettigt gjort. När man vaknar och inser att man sovit, men att det fortfarande är för lite så blir man lite ledsen faktiskt. Speciellt om man vaknar si så här 5 minuter innan klockan och inser att man bara får sova 5 minuter till. Det bästa är nästa att vakna ca kl 3 eller nått och veta att man får sova flera timmar till. Men nu är det bara att släna i sig frukosten och bege sig mot bussen. Mot bussen och mot en helt ny dag med nya möjligheter och nya lärdomar. Man lär sig något nytt varje dag vet ni. Och när man är på praktik så stämmer det så mycket. Det kan vara allt från hur man gör en stripping till hur man tvättar och lägger om en öppen buk.

Och på tal om ingenting är banken bra på att göra bort sig. Ringer dit och säger: "Hej mitt bankkort går ut i december när får jag ett nytt." varpå jag får svaret: "Det ska du få flera månader i förväg, vänta ska jag kolla. Nej men det har dom redan fixat det får du senast i början av december"
Hum är det en ursäkt för vi har glömt det och jag skickar ett nu på en gång? Jag gissar på det. Men nu är det Dags att bege sig så man inte missar bussen. Sov så gott alla som inte behöver gå upp nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Önskar dig en trevlig tisdag! :)

2010-11-23 @ 08:00:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0