vfu

Antar att mina uppdateringar kommer bli lite dåliga nu en tid framöver då jag har praktik. Nu fattar jag vad alla menar men jag har ändå bara gjort 2 dagar. Men man är trött som ett as och orkar inget förutom att plugga. Eller det orkar man inte heller men det måste man. Jaja. bara att bita ihop. för trots allt så är det ju jävligt roligt.
dagen igår var ganska seg i övrigt. försökte plugga men somnade på sängen några timmar istället. Den som vanligt skyller jag på Rami. det brukar nämligen vara han som vill ta tupplur. Men ja det var ju skönt i alla fall. Och tack vare den nya energi som den powernapen gav mig så kunde vi se en film. är mäkta  imponerad att det blev film istället för CS från vissa personer.

Men såg i alla fall en grym film som hette Pan´s labyrint (stavning). Den var sjukt bra, lite alice i underlandet stuk på det hela men lite mer seriös. Så har ni tråkigtr någon kväll så se den då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0