1 down one to go

ja dagen har varit allt annat än händelserik. Eller ja det beror ju på hur man ser det å andra sidan. Skola från 8 - 17. bara att gilla läget. Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt att renskriva föreläsningarna. Det gick någorlunda bra. har typ 1 kvar. Men men. skriver nog klart det i morgon tillsammans med seminarieuppgiften. Dessutom har jag kommit på att man inte kan lägga sig i sängen efter en lång dag i skolan utan att somna. råkade lägga mig bredvid min sjusovare och somna. Typiskt. hoppas bara jag kan sova nu.
Och på tal om allt så har de nog antagligen tagit fast en utav våldtäktsmännen. Det är skönt. har ju varit ganska mycket de senaste dagarna. Så 1 down 1 to go. Morsan och båda systrarna har ring och förbjudit mig att gå ut ensam nu också. Men det förstår jag.
Och eftersom jag har en underbar man så säger han att han kommer och hämtar mig om det är mörkt ute för jag får inte gå själv. Gäller även om det är skolan.

Men nu ska jag krypa till kojs med älsklingen och kramas lite.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0