11 månader

jag vet att det är lite dåligt med bilder nu för tiden. Men när man går i skolan mellan 8-17 så hänger inte hjärnan med så där jätte mycket så kameran glömms rätt lätt. Så det är ungefär hur dagen sett ut. Skola mellan 8-17 och efter det ett styrelsemöte. Kom inte fram till så mycket nytt. Men kvällen har i alla fall spenderats på Ritz med Rami, Malla och Stefan. Var mysigt och tacos fick vi med. så nu är vi nog mätta till i morgon i alla fall.

Och på tal om allt och inget så har hela 11 månader gått nu. Jag vet det är lite fjortit att räkna månader men va fan. Det är ändå lite roligt. Har lyckats hålla fast han hårt. verkar det som i alla fall. Det är nog min charm som gör det. Nej men skämt å sido. Tiden har verkligen flugit iväg. Och jag hade inte kunnat valt bättre än jag gjort nu. Har verkligen den bästa, underbaraste, snällaste och vackraste som jag någonsin skulle kunna hitta. Är så lycklig med dig.
Älskar dig massor världens bästa pojke!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0