London!!

nu kommer det bli ett jobbigt inlagg utan vara fina bokstaver som vi har i sverige. bara sa ni vet.
Men idag har vi harjat omkring i hela london kanns det som. Vi har varit och kollat pa kandisar i vaxform, sjukt kul sedan var det en tur med den dubbeldackare runt hela london. Som jag sa hela london. Och jag har antligen fatt ata pa kfc. underbart gott. har lite rester kvar som jag ska ata som nattsnacks ikvall.
Som tur var lyckades jag fixa sa att vi alla fick sova i samma rum. Forst blev vi uppdelade i 3 olika rum vilket ingen typ uppskattade. Sa jag gick ned och pratade med de som jobbade har. Mamma sa att endera fixar hon det eller sa blir vi utslangda. jag lyckades fixa det sa alla alskade mig efter det. sa vi bor i ett 8 b'ads rum fast 9 pers for vi har aven en madrass pa golvet. Det funkar bra faktiskt. Det som ar skont ar att vart hostel aven ar ett internet cafe. sa vi behover bara ga ner en trappa for att kolla allt. Underbart.
I morgon ar det primark som galler. fan vad billigt det ar och jag ska kopa sa javla mycket klader. hoppas det inte blir overvikt bara.
Men nu borjar jag vbli sjukt trott efter den sena kvallen igar sa nu ska jag allt sova.
God natt alla. Syns pa mandag!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tur att du finns och kunde fixa rummet! Kram!

2010-10-25 @ 08:37:47
Postat av: Millis

Åh din lilla bråkstake, det är det ju... Måste ragga fler Frej-gillare :)

2010-10-28 @ 22:12:36
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0