Sittning

ja jag kan bara säga att sittningen var så jävla kul. Helt underbar. spexen var grymma, maten var grym, toastarna var grymma och allt gick precis enligt planen med ett undantag för tiden. Detta gjorde att corax fick kolla lite på vår sittning men det gjorde då inget. Vi hade så roligt så. Synd bara att min kamera dog. Men vad gör väl det om hundra år. gissar på att det var ganska många som tog bilder ändå. Men uppvärmningen i dessa dräkter var inte att leka med. Jag höll på att dö av svett. tur bara att inte frisyren blev förstörd bara. Det hade ju varit katastrof. Haha. Efter sittningen var det minst lika kul. träffade så mycket kul folk och tvingade även toastarna till lambo. Tänk att en fredag kan vara en annan så olik. Denna var helt omvänd från förra. denna var bara så bra. Och jag hade ett mycket givande samtal som gjorde mig så lycklig. Jag kan sammanfatta det som:

"Välkommen till familjen"

Jag vet vart jag passar in och det är där jag ska vara och kan vara mig själv. Och på tal om just det stället så bär det av till Bärseback lite senare för att kolla alla tappra själar som försöker sig på backen.

Och en till bra sak med kvällen var de underbara korvarna på publicum. Alltid lika gott. det är de man längtar efte på fredagkvällen.
Men nu är det nog dags att börja med maten kanske om vi ska röra på oss senare. Uppdaterar sen om vad det blir. För nu har jag överträffat mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0