Städning av BB

ja ännu är en dag över. En lång dag med mycket att göra. Men av någon konstig anledning börjar jag tycka om detta mer och mer. trots att det är långa dagar i skolan har jag roligt och är inte trött. Undra varför. Idag har vi även varit effektiva och fixat kopior på de sidorna i böckerna vi behöver till vårt arbete som ska in på onsdag. Är inte alltför nervös för det faktiskt. Det är ganska simpelt. Vi har även haft första föreläsningen i läkemedelsberäkning nu också. Och jag måste säga att detta är inte svårt alls. trodde det skulle vara jätte svårt. Men det var hur lätt som helst. Jag tror ju att många kuggar på grund av slarvfel faktiskt. så sitt kvar, räkna, räkna igen och kolla texterna så ska det nog gå bra.
Däremot så har vi städat BB idag. Fy fan va skitigt det var alltså. men nu är det så fint så. vi har till och med dammsugit några av sofforna.

Gårdagkväll var mycket trevlig. Vi gjorde rullar. Morfars speciallitet egentligen och sedan så bakade jag kanelbullar. Jag vet någon som tyckte om det i alla fall. Klart man måste när det är kanelbullens dag liksom. Underbart gott vart det. Men nu är det dags för lite mat, lite plugg och lite gossip girl.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt...hur lyckas man baka bullar i den där lilla "garderoben" ni bor i? Puss!!

2010-10-08 @ 07:19:50
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0