Strängnäs

äntligen har jag faktiskt fått sova lite. sov ända till klockan elva. känns som det var evigheter sedan man lyckades med något sådant. Men skönt var det i alla fall. Mannen sov fortfarande så gick upp och pratade lite med svärmor istället. Alltid lika trevligt.
Idag har det varit marknad i Strängnäs och vi har gått runt och tittat lite. Och för att inte förstöra något så har jag köpt något till någon som kommer att komma på posten någon gång nästa vecka kanske. Jag säger bara att det är bra att vissa lär sig i tid.
Men nu till det roliga som jag faktiskt köpte till mig själv. Jag hittade äntligen den efterlängtade t-shirten som jag har letat så länge efter. Min ADHA t-shirt. Den passade perfekt dessutom. Så snygg är den. Sen blev det lite godis också innan vi åkte hem och fick god mat av svärmor. Fasanjon närmare bestämt. Så gott. jag måste verkligen passa på att ta receptet innan vi åker hem.
Nu på kvällen däremot så har min kära karl äntligen installerat mitt språkprogram. så nu ska det bli persiska på riktigt. Har redan lärt mig massor utav detta. Nu ska det bli minst en kvart varje dag och 5 nya ord varje dag. Hoppas det sätter sig bara.



AD/HD t-shirt. Så snygg!!




Världens vackraste pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0