Case

ja dagen började ju faktiskt med ett case seminarium. Det var faktiskt jätte kul. Jag lyckades komma på två av tre fall och då kände man sig ju lite duktig i alla fall. Jag menar jag har ju inte pluggat så där jätte mycket så jag hade inte förväntat mig det. Men efter detta var det ju bara att stressa hem för att äta något och sedan skynda upp till vårdcentralen. Mycket trevlig läkare lär jag ju säga.
Men nu kan jag i alla fall vara lugn och tänka på annat för nu vet jag vad felet är. Och allt beror på min whiplash. Så det är bara att gilla läget och höra av sig till rehab. Tur jag fick papper av dom nyss. Nu ska det allt bli lite ordning.
Sen var det kontoret som gällde. Rensade ut lite och fixade lite med pengar och annat som måste fixas innan sittningen. Det är en hel del att göra men det är jävligt roligt också. Och när vi sitter där på fredag så kommer jag vara så glad för att vi lyckades. Hade ett sista möte mer Martin idag om de sista delarna. Så nu ska nog allt vara löst.
och vi har fått så sjukt mycket folk som kommer på sittningen nu. TekNat har sålt 41 biljetter och vi på serum  har sålt 108 stycken. Det är så jävla kul. vart alla ska få plats vet jag icke. Men deft brukar lösa sig.

Känns som en väldigt produktiv dag idag faktiskt. Har till och med hunnit ner till stan för min sista hepatit B spruta och även inhandla det som behövs till invigningen. så nu kan jag slappna av lite och kolla lite på mina avsnitt. Om inte min telefon fortsätter ringa och plinga vilket den gjort hela dagen. Men snart får man ta det lite lugnt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0