Stand tall

Jag tänker citera något som min kära mor skrev i sin blogg.
"Ibland undrar jag om någon där uppe testar oss....Skickar på oss dåligt väder för att se om vi har viljan att fortsätta med detta eller om den där uppe försöker säga till oss att lägga av"

Jag tror precis som min kära mor på det förstnämnda. Och för dom som känner mig. Och nu menar jag inte ytligt utan de få som känner mig in på djupet som vet alla mörka hemligheter och som vet hur jag är vet att det ska så mycket till för att jag ska ge upp. Motgångar har under hela min uppväxt gjort mig ännu mer motiverad att verkligen klara det och få bevisa vad jag kan. Både för mig själv och andra.
Så lite motvind i det hela är inget som får mig att sluta. Utan snarare att göra allt ännu bättre och försöka ännu mer.

Jag lyssnar inte på skvaller, jag lyssnar inte på sådant som inte kommer från en förstahandskälla. Och jag hoppas verkligen att man när man kommit till universitetet att man ligger på en sådan nivå att det ska vara slut på skitsnack och har man ett problem med någon säger man det till personen. För det är det enda rätta.
Men nu ska vi upp på benen igen och slå tillbaka med full kraft och göra grymmaste nollningen ever.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hehe, låter bra det! Men tror du skrev lite fel i första stycket; du mena väl att du tycker precis som henne på det FÖRSTnämnda?

Ha en bra dag!

2010-09-25 @ 15:03:47
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade unge.....jag vet att du inte ger upp. Var dig själv. Älskar dig.

2010-09-27 @ 11:05:41
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: Millis

Jag fundera på att adda både grädde och maränger men känner mig redan tillräckligt tjock :p

2010-09-27 @ 23:54:52
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0