Äntligen hemma

nu är vi äntligen hemma igen från två dagar med slit i strängnäs. Nästa gång är det vår tur att flytta. Underbart säger jag bara. ca 2 månader ser det ut som det blir eller snarare två och en halv. Längtar redan ihjäl mig. Men det blir nog bra hoppas jag. Kommer trivas hur bra som helst. det är jag helt säker på.
Kul att man gick upp i morse och var beredd att skriva tenta. sen när man kollade på studentforum så insåg man att tentan var först kl 2. Tur man kollade före alltså. Tråkigt hade det blivit annars. Och skönt som attan var det att få krypa ner i den varma sängen igen. Inget klår morgonen i sängen. Solen skiner in och sängen är varm och gosig efter en hel natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0