joakim von.....

somnade verkligen som en stock igår kväll. Jag hade ju sovit lite dåligt på grund av fulla människor som ringer mitt i natten och på grund av grannar med hög musik samt att vi gick upp vid ett. så när jag skulle upp kl kvart i sex för att åka till jobbet sen så var jag rätt trött. Och jag däckade som sagt ganska hårt igår kväll. Så Rami fick roa sig själv.

Kvällen spenderades med att spela brädspel. Underbart kul var det. trots att jag förlorade. Rami vann ju hela tiden. Men jag kanske har lite mer tur i kärlek än vad han har. vem vet. Vi spelade hur som helst Joakim von ankas fantastiska affärer. Någon mer än jag som kommer ihåg det spelet? Mina kära syskon bör göra det i alla fall.

Nu ska jag i vilket fall som helst plugga hela dagen. Hoppas det går bra bara. Orkar egentligen inte. Men när denna kurs är slut så kommer det vara värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0