ny vecka!!

denna veckan kommer det hända mycket känns det som. Men nu de närmaste dagarna blir det i alla fall plugg som sagt. har fått ganska bra koll på vad jag ska göra och läsa och det känns som att det kan gå vägen. det enda problemet jag har är den där familjefokuserade omvårdnaden. inte att det är svårt men att det är sjukt jävla tråkigt.
men jag får i alla fall en paus idag med några timmar med bästaste sabine.

Och by the way så har äntligen schemat kommit till tjällossningen. Och om vädret håller sig som det står nu att det ska bli kommer det att bli en fett varm och solig tjällossning. Kan det bli så mycket bättre? nej jag tror ju faktiskt inte det. Helt jävla underbart. Jag längtar så.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 10:35:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0