Vidare mot öster

idag bär det som sagt av mot Strängnäs. Så nu är jag uppe redan för lite smått plugg innan vi åker då det är tenta på fredag. känner att jag faktiskt fick väldigt mycket gjort igår. Gjorde klart de tentor jag hade och lyckades även inse att jag bara hade halva empatiska processen på papper. Men efter en tur ner till skolan igår kväll så är det fixat. Tror våran sunny streak har slutat nu då det bara är grått på morgnarna. Men det är väl bara att gilla läget helt enkelt. Som alla andra verkar påpeka också så gick det ju från vinter till sommar på bara någon vecka. Ganska fort om ni frågar mig. Inte för att jag klagar eller så.

Och gud vad jag helst inte vill plugga faktiskt. Sitter och kollar igenom alla bilder som jag måste redigera. dom är ju så fina så jag vill redigera dom nu på en gång. Sen är det ju dunderbeställningen på det då jag fått många som vill beställa mina bilder. Wiii!! alltid lika kul när folk tycker om dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0