Skäll!

Ja nu är det ju så att jag har fått skäll för att jag har slutat min blogg så det är väl kanske läge att sätta igång med den igen. Jag känner ju själv att jag inte har haft något att skriva om tidigare men nu får jag ju tänka om och göra rätt så att säga.
Sedan sist jag skrev bloggen så har det hänt en hel del. För det första så har vi flyttat till en ny lägenhet som vi gör i ordning allt efter som. Men nu börjar allt äntligen ta form.
Jag är inne på sista åter på sjuksköterskeutbildningen vilket känns galet läskigt och sist men absolut inte minst så har vi ju skaffat vår underbara lilla hund Yoshi som är döpt efter den söta lilla filuren i super mario då vi båda är lite utav tv-spelsnördar.

Idag startade den sista kursen på 5:e terminen på sjuksköterskeutbildningen. Nu är det dags att skriva ett PM. Detta är en bra kurs att ha över jul känner jag då det inte är några föreläsningar som man måste få på och så kan man göra mycket själv. Detta är ju något vi ska göra i par men som sagt mycket kan man göra själv. Speciellt då man jobbar med någon som går med på det. Så ja jag har världens bästa partner att skriva med. Vi kommer äga C-uppsatsen känner jag.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hehe najs att du är tillbaka :D:D:D Usch det låter så tråkigt att skriva pm ^^ Högskolan lockar inte så mkt längre :p Men era är säkert roligare än pajens iaf

2011-12-12 @ 20:59:36
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0