Springa av sig

ja det vart en snabbvisit till skolan innan jag kom hem igen för att gå ut med vovve. Eftersom det kom så mycket snö inatt så var han helt galen på promenaden kl 7 i morse. :/ vem orkar säger jag bara. Tur att han står för energin så tidigt på morgonen i denna familjen. Men vid 12 när jag kom hem igen så var energin på topp och husse hade precis stigit upp så det var bara att sätta på sig kläderna och dra till hundgården. Och gud vad roligt det var enligt Yoshi. Han har nog aldrig haft så kul.
Matte och Husse som leker som galningar med honom och massa massa snö och bollar. Kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det. Och när vi kom hem efter det så slank maten ner väldigt fint.

Men som dom säger: En bild säger mer än tusen ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0