...box och en massa...

....Trassel...! Ja vad har vi gjort måntro. Ja jag kan ju säga att ryggen värker och nacken. Och jag kan ju säga som så här att det brukar det göra. Men denna gång så är det faktiskt träningsvärk. Trodde inte man skulle få så bra träning i ryggen av box. Men nu förstår jag varför min sjukgymnast tyckte det var en sådan bra idé med box. Och dessutom var det skönt att man inte var så många. Helt perfekt antal och mycket trevliga människor. Det ska bli en vanan nu med två gånger i veckan om inte praktiken hindrar det.
Igår slappnade vi av med att se filmen tangled eller trassel som den heter på svenska. Den underbara filmen om Rapunsel. Den var hur mysig och rolig som helst. så denna är verkligen något som jag rekomenderar. Men sen å andra sidan är väl de flesta av disneys filmer sjukt bra.

Men just ja nu var det frukosr och fotografering.

Kommentarer
Postat av: kicki

haha box är skitdrygt. eller i alla fall magövningarna. man tror inte man ska ha ont men oj oj.

tack för de fina orden föresten. love you sister!

2011-02-05 @ 10:58:41
Postat av: Mamma

Nu är det så där igen....har öppnat denna bloggen ett flertal gånger de senaste dagarna och du har inte skrivit något nytt. Jag vill ju ha KOLL!!!! ;)

2011-02-11 @ 09:51:04
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0