och så fick man.....

....skäll igen. Ja vad ska jag göra. Jag har inte riktigt haft tid och ork och lust men man får väl offra sig för laget då. Praktiken har satt igång och jag har varit mer eller mindre sjuk under hela den. Fattar inte att jag har orkat varit där men var ju tvungen. Nu har jag långledigt till på tisdag så nu ska här kurreras som attan.
Jag har ett sågverk i halsen, en flod i näsan, och något annat i huvudet sen säger min man att jag är för het att ligga bredvid. Kan detta bli värre? Ja klart det kan.
Men hur som haver. Så här ser min dagsmeny ut.

Morgon:

Noskapin 1 tabl

Bisolvon 5 ml

otrivin comp 1 sprut i varje näsborre

Alvedon 1 g

Strepsils 1 tabl


Sen fortsätter jag med strepsils 1 gång varannan timme hela dagen.

Middag:

Noskapin 1 tabl

Bisolvon 5 ml

otrivin comp 1 sprut i varje näsborre

Alvedon 1 g

Strepsils 1 tabl


Kvällsmat:

Noskapin 1 tabl

Bisolvon 5 ml

otrivin comp 1 sprut i varje näsborre

Alvedon 1 g

Strepsils 1 tabl




Välkommen till min snoriga och sjuka värld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips från coachen: Mucoangin är guld mot halsont!

2011-02-11 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0