....Även dagar utan....

....sol kan vara bra dagar. Idag var en sådan dag. trots att jag varit i skolan mellan 9-18 så har det varit en underbart bra dag. tydligen så är det några som vill beställa lite bilder av mig. Det är alltid lika roligt. Har fått en beställning på en utav mina bilder i storleken 70x100. Kan inte bli bättre.
Har även gjort god mat och tänkte nu äta lite chips och se ett till avsnitt av gossip girl innan min man kommer hem och jag kan gosa ner mig i hans famn. Livet är så jävla underbart.


Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Gillar! Bra tajmat. Vart har du bloggen? Jag måste göra något åt min blogg, det är alldeles för små bilder där..

2011-01-28 @ 22:22:17
URL: http://blogg.andreashansson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0