dumt, mycket dumt...

att vända på dygnet när man är ledig. Jag tror att det är en sådan ovana som många har. Men det kommer jag få lida för ikväll. Det är inte så illa än mer än att det är lite grusigt i ögonen. Men det släpper ju snart. Men hur som helst så var det dags för tenta igen. Jag har läst dom där böckerna. Alla kapitel och jag har kollat anteckningar och gamla tentor, men av någon anledning känns tentan väldigt diffus ändå. Men jag är inte orolig. Inte än faktiskt. Och om tentan är diffus vad gör väl det när man vaknar klockan sju på morgonen av att världens bästa pojke har armarna om en, han kramar fast en lite extra när man försöker gå upp och mumlar mer sovande än vaken: "Jag älskar dig".
Kan jag säga något annat än att han vet hur man gör en tjej glad. Nej han vet. Han vet verkligen. Tack vare detta så går tentan galant och jag får komma tillbaka hem med glatt humör.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad gulligt av Rami!

2011-01-07 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0