sista lediga dagen...

...idag. Blev en skön och välbehövlig sovmorgon idag. Igårkväll var jag och Rami ganska nördiga. Vi spelade ett nytt spel till wii som vi inte testat förut. Det heter just dance. Och det var sjukt kul. De som känner mig vet att jag är sjukt dålig förlorare så det faktum att jag inte vann över Rami en enda gång gjorde mig lite grinig. Men ja det är mer pinsamt för hans del. Roligt var det hur som helst. Och en jävla träning kan jag tala om. Kändes verkligen som ett träningspass. Lite som singstar är det fast med dans istället.
Dagen har spenderats med att göra lite kompleteringar på en uppgift och på att fixa min fotobok lite. Jag har ju varit lite slö med den. Har ju sagt att jag ska göra en per termin men nu har det inte blivit något på länge så nu kan jag säga att jag snart är klar med våren 2010. Så den ska snart in på tryck. Det är sådant där som är roligt att ha kvar senare i livet. Kommer göra massa fotoböcker med lite av varje tror jag allt. Gjorde ju en till Rami när han fyllde år också.
Det är hur lätt som helst och blir verkligen jättebra. Men nu så blir det snart mat och lite tv-spel för att i morgon ta tag i livet igen och börja skolan. Men det ska väl gå bra tycker jag. Hoppas det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0