Vimsig?

Ja jag är nog det ibland tror jag. Men nu känns det som jag fått tillbaka mitt liv lite i alla fall. Nu har jag ju faktiskt gjort KTC examination. Fick sond och insulininjektion men jag tror det gick bra i alla fall. varje gång man är klar med en examination så släpper en sten från bröstet. Så ikväll blir det fest sen ägnad fredag och lördag åt att plugga till tenta på lördag. Underbart säger jag bara. När man väl gjort den så kommer det vara ny start med ny kurs osv. Jag älskar nya starter. När något nytt kommer igång. Typ man flyttar till ny lägenhet eller man startar ny kurs eller nytt jobb eller ny praktik. Det är underbart. Omväxling förnöjer helt enkelt. Men sen är det ju saker man trivs med som man inte heller vill byta ut. Typ världens bästa pojkvän som gör en lycklig på morgonen så det räcker hela dagen. Men efter en dag i långhuste för att promota serum så ska jag vila lite, se lite avsnitt och äta. Sen som sagt blir det party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0