Äntligen

ja gud vad dålig jag är på att blogga nu för tiden. Men det känns som att det enda jag gör på dagarna är att plugga eller att jobba. Men det är bara att gilla läget. är ju på sjukhuset på praktik nu. Det är jättekul och man lär sig så sjukt mycket. Vet inte om jag kan få in så mycket mer i huvudet.
Igår var vi på spelkväll som vi är på en gång i veckan. Alltid lika roligt att spela munchkin. Rami vann för första gången också. är så stolt över honom. Äntligen säger jag bara. Men sista rundan var lite oense. Haha. Men bara för att han är så söt så säger vi väl att han vann den också.

jag har även hittat ett sommarjobb till sommaren. Det känns väldigt skönt faktiskt. De behövde tydligen undersköterskor på avdelningen så dom frågade oss som har vfu där. Men jag valde att inte söka för jag känner att ska jag jobba som sjuksköterska så kan det vara bra att ha lite erfarenhet inom äldrevården. Så jag valde ett äldreboende som jag ska vara på. Jag tror det kommer bli jätte bra. Sen får jag en massa erfarenhet också. Jag hoppas det blir roligt men det tror jag absolut att det kommer bli. Och nu när jag och Rami har bestämt att spara massa pengar i år så är det perfekt. då kommer vi kunna spara ännu mer.

Men nu är det snart dags att åka till praktiken för en c-tur så innan det tänkte jag hinna ner till skolan en vända och skriva in oss på ktc som jag glömde igår. Om inte karln gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0