Fitnessball och ........

exakt. Idag har jag tagit ett stort steg in i mitt nya liv. Jag var nämligen ner till stan och köpte en fitnessball OCH en balansbräda. Började min jakt på stadium där de hade detta. Tänkte även kolla intersport för de brukar vara billigare. Så jag drock mot våghus och kollade in det där. Visst bollen var billigare, dock ingen pump som ingick, pumparna som de sålde var för övrigt slut, knäskyddet jag skulle köpa till min man så han kan träna ordentligt var också slut i hans storlek och ja var det något som var bra? Nej det kanske är dags att köpa in lite grejer. Så med min mastodont träningsvärk så fick jag pallra mig tillbaka till stortorget och handla på stadium. Så numera sitter jag på en boll och skriver istället på en sjukt onödiga sjukt obekväm stol.
Men nu är verkligen det hälsosamma livet igång. Håller på att tränar, äter bättre mat och håller på med detox. Nu ska vi bli fit till sommaren. Och på tal om det ska jag skriva klart det sista på rapporten och sen dra till actic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0