KTC-eaxmination

ja nu har jag varit ner till skolan och gjort min examination. Jag kan säga att jag var så nervös att jag höll på att spy. hängde ut genom fönstret lite inna examinationen och bad om en spyhink ifall. Ja lika bra att vara förberedd känner jag. Jag sa till min kära man igår att jag helst ville ha blod och levercirros. Och som alltid så fick jag det jag ville. Jag har en jävla tur helt enkelt med dessa saker.
Så jag berättade 300 grejer om allt. fick med det mesta utom indikationer känner jag. så jag klagar inte alls. Så nu är det bara vänta och se nästa vecka om man har klarat den eller inte. Vi hoppas på det bästa i alla fall. Jag kom ihåg sådana här småsaker dock höll jag på att glömma dokumentationen men den lirkade jag in så fint där i slutet. Dock började blodpåsen läcka mitt under momentet vilket gjorde att vi fick krångla lite. Men det gick som sagt bra till slut. sen var det bara jag och Malin där och gjorde examinationen i vår grupp. det var många som var borta tydligen. många som är nervösa kanske. får se hur många som är kuggade när det kommer.

Nu däremot så ska jag och mina träningsvärk ben ta och gå till sjukgymnasten snart sedan är det nog dags för en promenad i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0