Strängnäs och nowroz

ja nu är det ju dags att skriva igen. Har haft en lång vecka på praktiken men idag har jag äntligen fått sova lite. började dagen med att få se snön. Härligt när det kan komma så mycket på så kort tid. Förstår inte hur det går till. Men i morgon är det borta för då blir det fint väder och vi ska fira nowroz (persiskt nyår).


så om ca 2 timmar så åker vi till strängnäs. Underbart. Var så länge sedan jag träffade mina svärföräldrar. Inte sen jul. Jag som tycker att det verkar som att alla ogillar sina svärföräldrar. Men det gör faktiskt inte jag. Jag har dom absolut bästa svärföräldrarna som finns i hela världen. Dom är helt enkelt underbara. genomsnälla jämt, hjälper mig med persiskan, lagar underbar mat och är alltid där. Kan inte bli så mycket bättre.
Att åka till Strängnäs är något man alltid ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0