Förkylningstider

ja än är då inte jag förkyld och det är jag evigt tacksam för. Annars hade jag aldrig klarat dom Sju (!) dagar som jag nu jobbat. Men pojkarna mina, alltså båda vovvarna har dragit på sig förkylning. Dom går här och nyser och snorar. Tror även att deras husse börjar bli lite smått förkyld. Man märker det när han börjar sova med halsduk på sig. Då vet man att det är på väg. haha.
 
Men jag å andra sidan är fortfarande frisk och kry och är idag ledig. Så skönt så nu ska jag nog få lite viktiga saker gjorda. Blir lite bröllopsfix, som vanligt tycker ni säkert för det är ju i princip det enda jag gör. Men det är ju för att det är så mycket att göra. Jag kan säga att jag har planerat det här bröllopet drygt ett år nu. Mer eller mindre. I början var det ju mest inspiration och så men vi började ju leta lokal i januari. Så ja sen dess så har det väl vart igång.
Problemet med att vara ledig är att man ofta sover bort halva dagen. Nu hände det ju nästan samma sak igen men ändå har det varit lite effektiv tid. Skjutsade min blivande make till Eskilstuna, var ute och lekte med och tog kort på lillvovven och har dessutom hunnit ringa och skälla på tele 2 och fixat med vårt lager i Örebro. Här går det undan vet ni.
 
Men nu blir det att ringa restaurangen för bröllopet och tjata lite mer på dom och sen får jag sätta mig och plugga persiska resten av dagen. Jippie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0