Löplina!

Det roliga var ju att jag egentligen åkte till Marieberg igår för att köpa en löplina. Och vad glömde vi? Jo löplina. haha. Men i morse så styrde jag och Yoshi kosan mot Marieberg igen och inhandlade löplinan. Sen blev det en låååång promenad i skogen och en massa lek. Plus att vi hade en liten fotosession jag och Yoshi. Han blir ju så fin på bild vår lilla pojke.
Alltid vacker. Så roligt att fota djur. Dom gör ju sådana knäppa saker. Löplina är bra för träning av inkallning men inte när man möter andra hundar. Vi mötte en korsning av gråhund och finsk lapphund i skogen. Mycket trevligt. Får se om dom skulle komma på hundpromenaden ikväll.




Kommentarer
Postat av: Millis

Sv. Ja det är våra bebisar det. Dom lär sig nya konster varje dag :p

2012-01-17 @ 19:33:37
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej, såg att du hade linan i halsbandet, var lite försiktig med det. Även om man tror att det är som ett vanligt koppel kan det bli VÄLDIGT stora ryck i halsen med linan..

Jag hade också linan i halsbandet i början men min vovve fick ett stort ryck i halsen och började skrika tom. Sen dess har vi haft sele tillsammans med linan. Fast vi använder aldrig sele i vanliga fall.

2012-03-04 @ 17:00:42
URL: http://jappen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0