Utmaning...

Ja nu blev jag utmanad av min brors fru och måste därmed skriva 5 saker om mig själv som ni inte vet. Ja det här kan jag säga att det kommer ha tagit en stund när jag väl får upp sakerna. Men ja det är väl bara att börja fundera.

1. Jag är hypokondriker så det skriker om det. Jag skulle lätt kunna gå till läkaren 1 gång i veckan om det hade varit normalt.

2. Jag har blivit hobbyblatte sedan jag blev tillsammans med min iranier och bryter faktiskt när jag pratar med hans mamma.

3. Jag har planer tillsammans med min man på att starta en kennel i framtiden och föda upp hundar.

4. Jag planerar saker flera år i förväg även om jag inte ens vet att det ska hända. Till exempel köpte jag heminredning 4 år innan jag flyttade hemifrån.

5. Jag älskar att baka men hatar att äta det själv.

Kommentarer
Postat av: Millis

Sv. Jadu Agnes. Vara mammaledig kanske? ;)

2012-03-14 @ 17:25:39
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Åhå bakverken kan du ju ge till mig! :D Perfect combo! :D Du har ju inte följt reglerna förresten! ;p

2012-03-14 @ 17:27:21
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som om vi inte visste att du var hypokondriker.... ;)

2012-03-14 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0