Planering

planeringen med bröllopet fortsätter och det känns som att ju mer man gör klart desto mer kommer det till. Man hittar helt enkelt massa småsaker att göra hela tiden.
Jag är en sådan person som vill ha allt perfekt. nu är det ju väldigt svårt att nå perfektion för något kommer att gå fel på bröllopsdagen. Eller kanske inte fel men något kommer att bli på ett annat sätt än vad jag hade tänkt. Det är sådant jag räknar med och det gör ju ingenting bara alla får en rolig dag och att jag och min älskade får bli man och fru.
 
Igår tog min kära sambo äntligen tag i en sak som jag tjatat på honom med i över en månad. Ja han är liiiite seg i starten och det är en av få grejer som han varit tvungen att fixa. Men nu är det gjort och nu har vi dawoul zurna till vårt bröllop. det var en viktig punkt känner jag för att få känslan och stämmningen.
 
Men förutom det så har jag även fixat klart frisör och make-up artist. är det nödvändigt med profesionella som fixar hår och smink har jag fått frågan? Och det är ett ganska enkelt svar och något som Rami har fått banka in i huvudet på mig. "Du gifter dig bara en gång så då ska du köpa/fixa det du verkligen vill ha oavsett om det ät dyrare". Så jag får väl lita på honom om det här med att jag förtjänar det. Vi kör på i samma takt och hoppas på det bästa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0