Det är väl kanske dags...

ja det är väl kanske dags att ta tag i denna bloggen nu igen. Dagarna består som det ser ut nu mest av jobb och bröllop. det är väl ungefär det som upptar min vardag. Man försöker vara effektiv och göra lite vettiga saker men nej ibland blir det bara inte så.
Inatt sov jag ungefär 12 timmar vilket det kändes som att jag behövde. det satt fint. och utvilad var man när man vaknade. I morgon blir det inte lika mycket då jag ska köra iväg med storhunden till västerås då han höftröntgas på torsdag.
blir ensamt med bara en hund i morgon med andra ord.
 
Idag å andra sidan har jag och pojkarna haft det mycket roligt. Jag och mino var ute och tränade rallylydnad och freestyle. Han börjar bli jätteduktig nu min pojke. väldigt lyhörd är han också.

jag och Yoshi däremot gick ut i skogen och hade roligt. och nu ligger dom och sover dom små sömntutorna.
igår så var det sol och då var vi ut till brukshundsklubben och hade roligt. gud vad glada dom var och som dom älskar snö. kan man göra annat än att älska sina små monster.
 
 
 
mattes snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0